emmaolsn

Graduation

• Skrevet 24.05.2015
  • Klokken 17:08

På tirsdag var det graduation og jeg er nå offisielt en graduate fra Middletown high school, class of 2015. Det var en utrolig fin opplevelse og det ble litt emosjonelt på slutten. Guttene hadde på blå cap and gown og jentene hadde på hvit og alle hadde pyntet seg for den siste dagen av high school (eller for meg, nest siste..). Det ble holdt taler, skolebandet spilte musikk og sang og til slutt gikk vi alle, en etter en, over scenen og fikk diplomaet våres. Etter alle var ferdig fikk familiene lov til å komme ned fra tribunene og ta bilder.

Kan nesten ikke tro at utvekslingsåret mitt snart er ferdig. Nå er det bare 3 uker igjen til jeg reiser hjem og jeg kjenner jeg nesten får tårer i øya av å tenke på det. Samtidig som det skal bli godt og komme hjem og se alle igjen, så er det veldig trist at jeg skal reise fra alt her. Føler jeg nå har fått et liv her med en familie og venner som jeg kommer til å savne utrolig mye. Dette året har nok vært ett av de beste i hele mitt liv. Selv om det har vært hardt til tider, så har det helt klart vært verdt det.

Video: Mexico

• Skrevet 21.05.2015
  • Klokken 22:28

Satt sammen en liten video i stad som jeg filmet i Mexico som jeg vil vise dere. Kjenner jeg savner solen og varmen, spesielt siden det regner og er litt kaldt i Middletown i dag..

Cancun, Mexico (forsinket)

• Skrevet 21.05.2015
  • Klokken 02:01

Her er et litt forsinket innlegg fra Mexico. Fikk aldri vist dere bilder derfra, men nå som jeg har tid tenkte jeg å vise dere.

Vi var der fra fredag til tirsdag og det var kjempefint vær hver dag. På fredag kom vi til hotellet på ettermiddagen og fikk med oss litt av sola før den gikk ned. På kvelden gikk vi litt rundt ved hotellet for å se hva som var der. På lørdag lå vi rett ut på stranda hele dagen og ble selvfølgelig solbrente (hehe). Senere den kvelden dro vi ut for å spise og fant et veldig meksikansk sted, som ikke var så veldig vellykket. Maten var ganske dårlig så da dro vi ikke dit igjen. På søndag dro vi på en guidet tur til Chichen Itza for å se på pyramidene. Det var en kjempefin tur og vi fikk utrolig god buffet mat til lunsj. Vi fikk også bade i en cenote som er en undervanns kilde. På mandag tilbringte vi også dagen på stranda og gikk ut og spiste på en veldig god restaurant senere på kvelden. Det var kun vertsmor og jeg som dro og vi hadde det utrolig fint sammen og ingen av oss ville hjem tirsdag morgen.

Prom

• Skrevet 19.05.2015
  • Klokken 20:43

Tenkte å vise dere noen bilder fra prom som var for to uker siden. Det var utrolig gøy og helt klart et minne jeg kommer til å huske for resten av livet. Det første jeg gjorde var å dra til frisøren for å få håret mitt fikset og etter det sminket vertsmor meg. Så dro vi til Dallas for å ta bilder hvor familiene til alle var. Deretter dro vi til skolen for å møte resten av de vi skulle ta partybussen med, som er en ekstra stor limo, til stedet der prom var. Det var et veldig fint lokale hvor vi spiste og danset resten av kvelden. Etter prom dro noen venner av meg og jeg ned til stranda, hvor Megan har et sommerhus hvor vi overnattet. Dagen etter dro vi på stranda og på boardwalken og spiste.