emmaolsn

Thailand del 4

• Skrevet 25.09.2012
  • Klokken 21:37

Siste delen av ferien var vi i Bangkok. Vi var der i 5 dager. 2 av de brukte vi til shopping og de andre 3 var vi p en bttur ute p elven. P btturen stoppet vi hver dag p forskjellige steder for se p blandt annet hvordan folk bodde der, riskere, markeder, ogs var vi p et barnehjem.

utsikten fra hotellet

Her stod de i k for f mat

kommentarer: 4

Thailand del 3

• Skrevet 20.09.2012
  • Klokken 15:52

Etter frste gang i Koh Samui dro vi til Ko Phangan. Haha, ganske rare navn. I Ko Phangan var vi i fire dager. Vi var p stranden helt til kvelden hver dag, s spiste p resturantene som l ved stranden p kvelden. Det var utrolig fint der. Det var fint vr hver dag og sykt varmt vann. Den ene dagen vi var der dro vi p Fullmoonparty, alts ikke for feste, var jo tross alt der med tre vokse folk, men bare for se hvordan det var. Det var folk over hele stranden som gikk i neonfargede klr og alle hadde malt ansiktet, benene og armene med selvlysende maling.

kommentarer: 3

A day spent with friends is always a day well spent

• Skrevet 18.09.2012
  • Klokken 22:58

I dag har jeg vrt hos Charlotte (Link). Skulle egentlig p trening, men siden jeg var syk i gr og fortsatt ikke er helt frisk s droppet jeg det og dro til Charlotte i stedet. Vi tok noen bilder og s bakte vi faktisk sjokoladekake. Ble ganske god, og ble ganske s kvalm etter ha spist noen stykker.

kommentarer: 8

thailand del 2

• Skrevet 16.09.2012
  • Klokken 19:29

Etter vi hadde vrt p Railay Beach (link til innlegget HER) kjrte vi bt tilbake til fastlandet, derfra tok vi en taxi til flyplassen og turen gikk videre til Koh Samui. Enda et strandparadis. Vi bodde p et hotell som het "Lazy days", og det forklarer vel hva vi gjorde der. Vi slva rundt i 4 dager. Jobbet enda mer med brunfargen, og p kveldene tok vi en tuktuk inn til byen hvor vi spiste p marked, og shoppet litt. Jeg ble ganske solbrent etter 4 dagers steking i solen, s jeg begynte f solutslett av noe slag i hele ansiktet.

P kvelden nr vi tok tuktuk inn til byen.

kommentarer: 1

Cathrine p besk

• Skrevet 15.09.2012
  • Klokken 22:51

Hei ! Som det str i overskriften s har Cathrine vrt p besk i dag. Hun kom etter at jeg hadde hengt opp en haug med klr, stvsugt hele huset, ryddet rommet, dusjet og fikset meg. Vi dro en tur p taras, s hjem og tok noen bilder.
Var p ski storsenter i gr og kjpte meg blandt annet en ny jakke, bukse og noen topper. Skal vise dere i morgen eller i hvert fall snart. Ogs har jeg et innlegg om thailand del 2 klart, som jeg snart skal poste. Men siden jeg skal opp kl. 8 i morgen for spille volleyball i hallen s skal jeg snart legge meg faktisk.

kommentarer: 3

Thailand del 1

• Skrevet 13.09.2012
  • Klokken 19:47

I sommer var jeg tre uker i Thailand, p forskjellige strender og i Bangkok. Siden jeg ikke har s spesielt mye blogge om s tenkte jeg kanskje at jeg kunne lage noen innlegg med bilder fra turen. Deler de opp i tre eller fire, for jeg var p 4 forskjellige steder; Railay beach, Koh Samui, Ko Phangan og Bangkok.

Det frste stedet vi dro til (vi er mamma, Kari, Trond og meg) var Railay beach, som vi mtte ta bt fra fastlandet til. Vi bodde p den ene siden av "ya", hvor det var en kjempefin strand og vi var s heldige at det var sol hver dag, s vi fikk solt oss en del. I hvert fall s fikk jeg solt meg nok. Vi var der i fire dager og hver dag stod vi opp, spiste frokost p hotellet, solte oss og p kvelden satt vi p stranden og s p solnedgangen. Det var kjempefint der og om jeg skal til Thailand igjen s har jeg helt klart lyst til dra dit igjen.

en snn bt dro vi fra fastlandet og til Railay beach i